Wednesday, February 21, 2007

We are the Champions

Uzun bir aradan sonra Sampiyonlar Ligi'ne dun ve bugun oynanan ikinci tur ilk maclariyla devam edildi, sonuclar soyle:

Celtic 0 - 0 AC Milan
Lille 0 - 1 Manchester Utd.
PSV Eindhoven 1 - 0 Arsenal
Real Madrid 3 - 2 Bayern Munchen
AS Roma 0 - 0 Lyon
Barcelona 1 - 2 Liverpool
FC Porto 1 - 1 Chelsea
Inter Milan 2 - 2 Valencia

Bu sonuclari yazdiktan sonra sira geldi bu seneki Sampiyonlar Ligi finali hangi takimlar arasinda olur tahminime (yaziyi yazarken asil amacim buydu). Ben diyorum ki, hatta aha buraya da yaziyorum, bu sene final Chelsea ve Lyon arasinda olacak (tabi kuralara gore belki bu 2 takim finale cikmadan birbirleriyle oynamak zorunda kalacak).

Hatta aramizda ufak bir eglence olmasi acisindan, ilgilenenler tahminlerini iletsinler, ortaya bir miktar para koyariz ve kazanan olursa kazananlar biriken parayi paylasir.

Edit: Kuralarin belirsizligi nedeniyle final maci tahmini degil de sampiyon tahmini de yapabiliriz. Ben Lyon diyorum.

22 comments:

onurka said...

Ben 156'yi aradim haber verdim internetten kumar oynatiliyo diye. Abiler yoldadir... Bu kadar da aleni yapilmazki Diego Tupraam.

Diego said...

sen yaktin beni mudurum.. aramizda ufak bir eglence olacakti.

zeynep said...

Aysenaz bu sonuclar sana bir fikir verebilir sececegin takimla ilgili. Hangisi en iyisiyse onu sec. Bir dahaki sezona kotulesse bile nasolsa sen orda olmayacaksin haha.

Ahmet C. Toker said...

guce tapan zihniyet'in seni ele gecirmesine izin verme aysenaz. en efendi takim hangisiyse onu sec. ki bu da arsenal.

melf said...

içinden bir ses nedense bu sene kırmızı şeytanların kupayı kaldıracağını söylüyor, bir united bilirim o da manchester olan.

Ahmet C. Toker said...

gonlumdeki uclu:

Arsenal
Celtic
Valencia

Umarim ucun birini almam.

Ahmet C. Toker said...

bu arada, endusturiyel futbol sebegi ronaldinho'nun takimi yenildi cok mutluyum.

Ozan Korkmaz said...

liverpool-valencia diyorum ben.
sonuçta da liverpool.

Diego said...

sadece final takimlari tahmini yaparsak eger, herkes tahmin basina 5 ytl koyarsa (eglencelik yahu) bu is tamam.

Diyavol said...

Man Utd - R.Madrid

Ahmet C. Toker said...

seckin online kumar oynama oynatma oynamayi tesvik etme.

Ahmet C. Toker said...

icindeki kumar aski icin de ankara esat'daki tombalacilari tavsiye ediyorum.

Diego said...

oraya zaten kesin gidecegim de bu sadece eglence.. poker oynamak gibi.

aepikman said...

Liverpool alır efendiler

Diego said...

madem bu kadar eminsin Aydin efendi koy 5 ytl bakalim.

aepikman said...

koyarım ulan sende söyle bir takım sende koy ulan

Diego said...

kocum dedik ya yazida lyon diye.

Ozan Korkmaz said...

ben koyuyorum Liverpool'a 5 ytl.
Amma bişey de sormak istiyorum, diğelim ki hepimiz koyduk 5 ytl, topladık 50 ytl, sonra da gitti Lille kazandı (şeytanın avukatlığını yapıyorum derler ya) ne olacak o 50 ytl, paramızı geri mi alıcaz?

Diego said...

evet aynen oyle olacak.

ssdd said...

Çelsi alacak

Diyavol said...

Malesef Lyon gitti Diego, yeni tahmin isteriz.

Ozan Korkmaz said...

Liverpool finalde.