Tuesday, February 13, 2007

11 Subat 2007 Galatasaray - Vestel Manisaspor Maci

Mac saatinde (19:00) Istanbul'dan Ankara'ya geliyordum. Otobus Caglayan'dan 17:30'da kalkti ve ben hareket eder etmez uyuyakalmisim. 19:00 olmadan uyandim ve hemen kulakligi takip maci dinlemeye basladim. Umit Karan 26. dakikada ilk golu atinca (toplam 4 gol atti bu macta) o rahatlikla tekrar uyuyakalmisim. Bu sefer uyandigimda ne mac vardi ne de cok merak ettigim Bolu Dagi Tuneli.. Maci 4-0 cimbom kazanmis, Tunel de bayagi uzunmus.

Umit Karan'in profesyonelligini tebrik ediyorum hatta hayranlik duyuyorum. Nedense hic profesyonel bir futbolcu imaji cizmiyor benim gozumde (Almanci olmasi, Volkan Arslan'la geziyor olmasi) ama besbelli gercekte durum farkli. Biz bu adami geldigi ilk 2 sezonda; yani Lucescu'nun 2. sezonu ve Fatih Terim'in 2. gelisinin ilk sezonunda adam gibi oynattik. Hatta Umit Karan ilk sezonunda Sampiyonlar Ligi'nde olmayacak isler yapti ve 7 gol atti. Sonra nedense Fatih Terim vazgecti Umit'ten, yerine gelen Hagi de Umit'i hic dusunmedi ve Ankaraspor'a kiralik yolladi. Hagi'den sonra gelen Erik Gerets, kadro sikintisi da oldugu icin Umit Karan'i sik sik oynatir oldu. Hatta Umit Karan'in formu nedeniyle Hakan Sukur'u kesti ama bu sefer de sanssizliga bakin Umit sakatlandi ve 6 ay "yesil sahalardan uzak kaldı". Icinde bulundugumuz sezon ise Umit oynadigi 14 lig macinda 12 gol atmis. Gorundugu gibi adam bu kadar zaman boyunca kendisini bir kenara atan, hatta kiralik yollayan klubüne hicbir sekilde kusmemis. Kendisini kanitladi (taraftar zaten severdi) ve takim icin degisilmez bir oyuncu oldu. Gecen sene 3 gol attigi bir mactan sonraki rezillige aldirmadan bu sefer 4 gol atti. Tebrikler ve tesekkurler..

No comments: