Tuesday, February 27, 2007

And the Oscar Goes to....

79. Oscar Odul Toreni gerceklesti ve oscarlar - her sene oldugu gibi - sahiplerini buldu. Yalniz Akademi'nin secimleri konusunda birtakim suphelerim var. Buna sebep ise yaklasik 30 yil once, bir performansi gozardi etmeleri hatta belki de bu performans karsisinda kayitsiz kalmalari. Akademi umarim hatasindan er ya da gec doner ve ilgili kisilere "yasam boyu basari" odulu verir. Karari siz verin:


Sarkinin kimin oldugunu bileni surpriz oduller bekliyor.

10 comments:

aysenaz said...

ilhan irem- bosver bosver arkadas. o ne tokatmis oyle.

Diego said...

sarkinin adi "haydi sil gozlerini" olacakti ama kimin soyledigini sordugum icin kazandin aysenaz. surpriz oduller seni bekliyor!

unique said...

bendeki mp3'te de bosver arkadas olarak geciyor ismi aslinda.. o yuzden tamamen hata demeyelim :) Ayrica bu videonun geldigi kaynagi taniyor muyum acaba diye soruyorum :))))

Ahmet C. Toker said...

kadina kalkan eller kirilsin. boyle bir sahneyi oscar adayi gosteren diego'ya bir da yuh benden.

Diego said...

videonun geldigi kaynak benim aysucum, taniyorsun dolayisiyla.

asil sana yuh ahmet. bu videonun amaci zaten dayagin kotulugunu vurgulamak.

myagli said...

dayak cennetten cikmadir. kizini dovmeyen dizini dover. sopa-sipa meselesi de malum.

unique said...

bu youtube olayi cok enteresan, ayni anda dolasiyor bazi linkler.. kulaktan kulaga oynar gibi geri geliyor baska bir yerden.. Esra bana izletti gecen, ben de aliye yollamistim.. Sonra da sen koyunca buraya dedim link tamamlanmis.. megerse alakasizmis! Dunya kucuk diyourm ben bu durumda..

Ayrica mehmet bey, dayak konusundaki dusunceleriniz avrupa standartlariniza yakismadi :) Lutfen ama... ;)

Ahmet C. Toker said...

ne avrupa standardi, ne memedi! Memed Tarsusun bagrindan kopup gelmis bir anadolu yigididir!

myagli said...

ozur dilerim aysu hanim, ahmet beyde agir alamancilik semptomlari ile gorulen kimlik bunalimi, bende siddet ile ortaya cikiyor. haliyle standart mtandart kalmiyor.

umudum, haftasonu ahmet efendiyi hirpalayip bu siddet hevesinden kurtulmak ve huzuru bulmak... :)

Diyavol said...

Durduk yere adım geçmiş cevap hakkı doğmuş..

Ben cevap hakkımı bir yorumdan yana kullanacağım..

Sahnede şiddet ve erotizm inanılmaz güzel birleştirilmiş.

Dayak sırasında insan her an bir frikik bekliyor..

Otomatik Portakal gibi bir şey, daha iyisi belki de.