Tuesday, February 13, 2007

Bir Kulunu Cok Sevdim!

Ibo'nun siyasete atilacagi haberlerinin ustune cok dusundum.. Uzaklara daldim ve uzun uzun dusundum.. Ibo'nun muhtesem kariyerini, piriltili yasamini dusundum.. Sonra, adamin butun bu rahat hayati birakip gercekten ulkesine hizmet edecek olmasini dusunmeye basladim ve bogazima bir dugum takildi.

Peki artik bizlere malolmus olan o eserlere ne olacakti? Daha kotusu, yoksa yenilerinden mahrum mu kalacaktik? Peki ya sanatsal kayginin, alegorik anlatimlarin ve saykedelik bir havanin hakim oldugu essiz klipler son mu bulacakti?? Butun bu dusunceler karsisinda bogulur gibi oldum ve isin icinden cikamadim. Ben de youtube'dan actim "Bir Kulunu Cok Sevdim"i ve doya doya izlemeye basladim.

Klipteki guzellikler ve muhtemelen literature giren teknikler saymakla bitmez ama sizlere bir hizmet olarak en bastaki ve en sondaki konusmalari yazmayi bir gorev bilirim:

Ibo pis pis Emel Yildirim'i takip etmektedir. Emel Yildirim Ibo'nun takip ettiginin farkindadir ve canina tak etmistir.

Emel Yildirim - Yine mi sen?
İbo - Evet.. çünkü (kadin sana neden mi sordu İbo? Ne cunkusu?)
Emel Yildirim - Cunkusu munkusu yok!! Cunku ben (bak bu da cunku dedi)
İbo - Eee sen?
Emel Yildirim - Eee si su.. Ben ve sen, yani ikimiz olmaz. Anladın mı O-L-M-A-Z.
İbo - Ama neden :(
Emel Yildirim - Surekli bir insanın beni takip etmesini istemiyorum.. Ikimize de gunah.. (Bahaneye bak... Birakma bunun pesini Ibo.. o da istiyor)
İbo - Sewmenin gunah oldugunu bilseydim yemin ederim seni sewmezdim. (Heyt be!)

Klip baslamistir, nedense el sikisirlar. Birbirlerine bu ask oyununda basarilar dilerler herhalde. Ibo kizi hala her yerde takip etmektedir, ve "vokalist ask melegi" arkadaslarinin dualariyla kizla kavusmanin hayalini kurar. Kiz Ibo'nun yogun takibi sonucunda herifi artik ruyasinda gormeye baslamistir. Bir ruyasinda Ibo kizin odasinin balkonunun demirlerinde ampul gibi siritmakta ve kiza bakmaktadir. Uykusundan uyanan kizimiz -ruya bu ya- nese icinde Ibo'ya kavusmak icin yataktan kalkar ve ellerini uzatarak Ibo'ya yaklasir. Sonra Ibo demirlerden asagi dusmesin mi?? Kan ter icinde uyanan kizimiz bu ruyadan sonra Ibo'yu sevdigini farkeder ve artik Ibo'nun kendisini takip etmesine ses cikarmaz. Kiz en sonunda penceresinin onunde seranat yapan Ibo'nun yanina gider ve trabzanlarda birer birer beliren "vokalist ask meleklerinin" sahitliginde ve yureklendirmesiyle Ibo'ya kavusur.

Vokalist Ask Melekleri - Hadi hadi
Emel Yildirim - Napayim? (vokalist ask meleklerinin ne oldugunu anlamadigim bir hareketi var burada) Ibrahiiim
Vokalist Ask Melekleri - Lutfeeen!
Vokalist Ask Melekleri - Oleeeey (sevgililer kavusmustur)

Sevgili Ibo, bizleri boyle saheserlerden mahrum birakmaya hakkin yok. O yuzden siyasete atilma kararini bir kez daha gozden gecirmeni umuyorum, saygilar sunuyorum.

Klibi bastan sona incelememe ragmen yine de izlemek isteyenler icin:



Not: Sonraki klip Ilhan Irem - Sazliklardan Havalanan imis..

6 comments:

Ahmet C. Toker said...
This comment has been removed by the author.
Ahmet C. Toker said...

sickin,

klibin iki onemli ayrintisi eksik kalmasin. Biri Ibo'nun uzerinden eksik etmedigi Adibas esortman ustu, digeri de ask melegi vokalistlerin israrlarina dayanamayarak birbirlerine sarilan sevgililerden biyikli olaninin kameraya son bir goz kirpmasi.

ayrica klibin sonunda gozuken diger sarki da eksik kalmasin, bir yerimiz siser:

http://www.youtube.com/watch?v=cMxjULJWGWQ

aysenaz said...

ask melegi vokalistlr cok fena ya. bi de nedense sevgililer birbirine yururken zombi gibi yuruyo. ay afakanlar basti.

ssdd said...

ibo yeni albüm çıkardı dün. ayrıca yeni türküleri ile 14 şubat sevgililer günü ankara Gölan'da sevenleri ile buluşacak. Şimdiden rezervasyon yaptırdım ben Gölan'a.

Adamın reklamını yapmışın bende devamını getirim dedim.

Ahmet C. Toker said...

sevgililerin baskenti super baskent ankara!

Diego said...

sevgilisi olanlar rezervasyon yaptiriyor tabi.. peki ya olmayanlar?