Wednesday, February 7, 2007

4 Hanim, 1 Bebek ve Ben

Ilkokul gezisi gibi de olsa Istanbul gezim devam etmekte. Bana yapilan bu maksatli saldirilardan yilmayacagimi soylemek isterim ve butun bunlarin kasitli hareketler oldugunun altini ciziyorum.

Neyse efendim, bugun basima ilginc bir olay geldi. Aslinda basima geleceklerden gayet haberdardim ama elden bir sey gelmiyor.. insan bir kere soz vermeyegorsun.

Basliktan da anlasilacagi uzere bugun 4 hanim ve 1 bebegin oldugu bir ortama misafir olarak gitmek durumunda kaldim. Hem de gunduz vakti, tv de henuz "Esra Ceyhan'la A'dan Z'ye" ve ona benzer programlar devam ederken. Hayatimda daha zor durumda kaldigim an sayisi cok azdir herhalde, cunku orda bulundugum sure boyunca ne demem ve ne yapmam gerektigini hic bilemedim. Bebegin disi, bebegin kakasi, bebegin gazi gibi konulari takip ederek bilgimi arttirdim hatta yepyeni seyler ogrendim. Cay ictim, borek ve kek yedim.

Sanki durumum cok normalmis ve ben anormalmisim gibi surekli "Seckin ne kadar sessizsin", "Seckin askerlik sana yaramamis", "Seckin canin mi sıkıldı?" turu laflara maruz kaldim..

Neyse ki aksam yemek programi yapmis Aylin ben de o sayede kacabildim bu sirin ve sevgi dolu ortamdan. Bir zorlu gorevin daha altindan basariyla kalktim, tam bir centilmenim. Bebek'te "La Favorita" diye bir Italyan restoranina gittik, yemekler cok guzeldi. Aslinda oradaki tipler icin de bir seyler yazmali..

11 comments:

unique said...

Nasil bir gereklilikti bu ziyaret onu anlayamadim ama senin gibi "cocuk sever" denilen birinin bile bu kadar negatif anlattigi bir ortami tahmin edemiyorum... Bu arada hazirlikta olun, evlenen arkadaslarimiz var ve yakinda baslayacak onlarda da boyle muhabbetler..

onurka said...

Borek guzel miydi bari?

Diego said...

borek de guzel degildi.

Diyavol said...

İnşallah böreği yapanların akrabaları bu blogu okumuyordur.

Diego said...

amin

Ozan Korkmaz said...

dün kötü bi gün olmuş senin için benim de katkılarımla, kusura bakma seçkincim...

Diego said...

olur mu ozancim ne alakasi var, hic dusunme boyle. bizim icin ugrasman yeter.

Diyavol said...

Hayrola ne oldu dün?

Ahmet C. Toker said...

evet insanlar cevap bekliyor. o gece neler oldu?

Aylin said...

Sizin bloglari tekrar kesfettigim iyi oldu, calismam gereken su son 1 saatimi de sizin 2 yil once yazdigini postlari tek tek okuyacak geciricem...
Iyi tarafindan bakarsak ise: bu hafta La Favorita'ya gidiyoruz...

Aylin said...

AAA adim da Arsuz Arsizi olarak cikiyormuuus! kihkihkih