Wednesday, May 16, 2007

Sari Biyik

Yine Gercek Kesit, yine Sari Biyik.. Sari Biyik bu sefer baska bir rolle karsimizda.



- Ya calisiyorum, ne is yaptigimi bilmiyorum... adamlar telefon ediyo: "Alo", adresi aliyoruz, saati aliyoruz.. ne gonderiyosun sen ya? (cok esrarengiz)
+ Anlasildi sen sabredemeyeceksin.. siki dur o zaman. Ama bak aramızda kalacak tamam mi?
- Tamam soz yaa erkek sozu yaaaa.. ne isi? (fazla merak iyi degildir)
+ Pezevenklik olm. Ben pezevenklik yapiyorum. (cok ayip)
(Muzik Efekti)
- Yani sen.... pezevenk misin??? (inanamadi Sari Biyik)
+ Ne zannettin ya? Baska turlu nerden bulacaz o kadar parayi? (evet en gelirli mesleklerden biri pezevenklik)
- Dogru yaaa.. vay beeee... ulan Cesi.. (aklina yatti hemen.. Cesi ne lan?)

Arkadasini sekreter olarak ise alip, ne is yaptigini soylemeyen abiye burdan selamlarimi ve saygilarimi yolluyorum.

2 comments:

Diyavol said...

Dolgun maaşla girilen bir iş örnekte olduğu gibi pezevenk sekreterliği de çıkabiliyor demek ki. İş ararken ince eleyip sık dokumak gerek.

İşini şerefinle, namusunla yaptıktan sonra her iş güzeldir. Özellikle böyle direk müşteri memnuniyetine yönelik bir iş insan ruhuna inanılmaz bir haz verir.

Bence vidyodaki çılgın sekreterin mesleğine dört elle sarılıp, ekmek kapısını kapatmaması gerekir.

Diego said...

ben de bu aralar dikkatli olayim boyle oyunlara gelmeyeyim.