Thursday, May 24, 2007

Sampiyonlar Ligi 2006-2007

2006-2007 sezonunun Sampiyonlar Ligi Kupasi, Liverpool ile A.C. Milan arasinda oynanan final maciyla sahibini buldu. Kupayi, Liverpool'u Filippo Inzaghi'nin 2 goluyle deviren A.C. Milan muzesine goturdu. Liverpool'un tek golu macin sonlarina dogru Kuyt'tan geldi.

Simdi gelelim esas meseleye.. Haftalar once hatirlarsiniz sampiyonun kim olacagi uzerine bahis oynamistik. Herkes bir takim secip 5 YTL yatirmisti. Kimse A.C. Milan'a oynamadigi icin para odulu dagitamiyoruz ama bu bahsi oynatan kurum olarak benim bloguma yani bana biraz borcunuz olustu.

Borclularin isimleri ve borc miktarlari:

Barin Turkay (o simdi asker): 5 YTL
Ahmet Cihat Toker: 15 YTL
Ozan Korkmaz: 5 YTL
Aydin Epikman: 5 YTL
Mehmet Epikman: 5 YTL
Ali Haznedaroglu: 5 YTL

Bu kisiler en kisa zamanda odeme yaparsa cok sevinirim. Herkese bol kazancli gunler dilerim.

10 comments:

zeynep said...

Ayiptir sormasi , Ahmetcihat neden herkesten 3 kat fazla oduyor? Merak ettim...

Diego said...

AhmetCihat biraz cahil oldugu icin 3 tane tahmin yapmis. 3'u de birbirininden kotu tahminler..

Ahmet C. Toker said...

KAybeden kazanana her zaman kin besler zeynepcim. 15 degil 20 ytl verecegim. Ustu kalsin.

Ahmet C. Toker said...

"Kupayi, Liverpool'u Filippo Inzaghi'nin 2 goluyle deviren A.C. Milan muzesine goturdu. Liverpool'un tek golu macin sonlarina dogru Kuyt'tan geldi."

ya gece gece sacmaladin, ya da cok ince bir espri yaptin. inzaghi liverpool'lu deil, al ithaad takiminda top koyturuyor.

Diego said...

Evet Ahmet Cihat'in soylemek istedigi bir sey var ama utaniyor. Utanma yahu, rahat ol.

Ahmet C. Toker said...

evet. freudian slip oldu. suriye'nin köklü ekiplerinden al ittihad'a sempati duyuyorum.

aepikman said...

yasadışı bu işler yok öle para mara

Diego said...

vay demek simdi yasadisi oldu.. ula antenli, maci izlerken "liverpool kazanacak, oh gelsin paraciklar" diyen ben miydim?

aepikman said...

maç sonucuyla değişti işler efenim

Ozan Korkmaz said...

ama seçkin kardeşim, sen de bazı tahminler yapmıştın yanılmıyorsam?
mekan sahibi olarak bahislerden belli bi pay alman gerektiğine katılsam da , tüm parayı senin alman ve yaptığın yanlış tahminlerin vurgulanmamış olması beni şaşırttı.

bence milan tahmini olmadığı için kimseden, en yakın tahmin olan Liverpool'u söyleyenlerin toplam para ödülünü paylaşması gerektiğini düşünüyor Aydın kardeşim ile hesap no.larımızı verelim diyorum.