Tuesday, May 22, 2007

Ride Wit Me

Cok luks sarki, bazi yerlerde ufak sansurler var.

7 comments:

Ahmet C. Toker said...

arada bir icli icli sigara cekiyor abi. ingilizcem kit biraz, cok dertli bir sarki olsa gerek.

Diego said...

cok efkarli sarki gercekten..

diyor ki: sigaramin yarisini ben ictim yarisini ruzgar/ son bir sigara icelim oyle git gideceksen..

kit ingilizcenle iyi anlamissin. ben seni ingilizce anlayabiliyor fakat konusamiyor saniyordum meger oyle degilmis.

aysenaz said...

luks sarki nasil olur diyodum hakkaten luks sarkiymis

Ahmet C. Toker said...

seckin yanilmiyorsam bu sarki akmerkezde guneyin sicakkanli delikanlisinin dunyanin problemlerini cozdugu telefon kousmasi sirasinda benimle yakindan ilgilenen hos olgun bayanin. yaniliyor muyum?

Diego said...

dogru soyluyorsun. hatirlarsan o gun kulagina fisildamisti bu sarkiyi. biraz yuksek sesle fisildamisti, ben de duymustum.

Ahmet C. Toker said...

demek ki o guzel bayani sigara icmedigim icin elimden kacirmisim. ama olsun, cigerlerimi zehirlemektense, yanliz kalmayi yegelerim.

bu arada bir de artur'da en funky danseden rapci odulunu kazandigim bir sarki vardi o da cok lukstu. onu da koysana.

Diego said...

ulan en funky danseden ben degil miydim? hepimiz bir odul kazanmistik aslinda. hakem okan'dı ona sormak lazim.