Tuesday, January 23, 2007

San ve Seref Dolu 159 Gun

12 Agustos 2006'da gittigim, Izmir'de basladigim ve Iskenderun'da devam ettigim vatani gorevim 18 Ocak 2007 saat 08:30 itibariyle sona erdi..

Askerlikte gecirdigim 159 gun sanki hayatimdan kesilmis, alakasiz bir parca gibi. Kimsenin kendisini asker gibi hissettigini veya kisilik olarak o ortama uygun oldugunu dusundugunu sanmiyorum ama goruluyor ki oyle ya da boyle insan alisiyor bir sekilde altindan kalkiyor.

Tabi butun bunlarin sonuclarina katlanmak gerekiyor. Ornegin ben askerden kasik fitigi, az duyan bir sol kulakla dondum. Biraz nazli buyutulmusuz galiba :)

Bundan sonrasi ile ilgili herkesin ettigi bir laf var o da "asil askerlik simdi basliyor". Eger gercekten oyleyse isimiz is.. Neyse bakip gorecegiz neler olacak.

Bu fotografta, "tufekli toren rahat" durusunu icra etmekteyim. Ustumde hucum yelegi, kafamda migfer var. Normalde hucum yelegi ve migfer kullanmiyoruz silahliyken ama burada yemin toreninin atis mangasinda oldugumuz icin boyle giydirdiler bizi.

11 comments:

J said...

ama nası parti yaptık sana :)

onurka said...

Ama senin sayende o 159 gun biz geceleri yatagimizda misil misil uyuduk... Saol Emekli Onbasi Tokgoz

Diego said...

mudurum her sey vatan icin.. yuruyus karari saydik her gun bu sekilde.

Diyavol said...

Selam durun askere. Emrine amadeyiz, blogun hayırlı olsun komutanım..

ssdd said...

sen askere mi gittin lan?

Ozan Korkmaz said...

hoşgeldin koçum, darısı başımıza inşallah...

Diego said...

saol Ozancim

Aylin said...

Aranızda Seçkin'i ziyaret eden oldu mu? Konuşmak kolay tabi....

Diego said...

hehe ablam bi tane gercekten.

Ahmet C. Toker said...

ssdd'ya katiliyorum. isin icinde bir is var. ordu gozluklu bir eri atis mangasina neden secsin? soyle seckin, guneylere ne amacla gittin?

Diego said...

yok zaten torendeki atis mangasi kuru siki atti.. bu arada ben attigimi vurdum ahmet bey. 100 meteden, 75 metreden, 50 metreden, gece, gunduz..