Thursday, January 25, 2007

Olmadi Sezercik

Biz seni filmlerindeki durust, cesur, iyi kalpli halinle sevmistik Sezercik.. bu senin yaptigin nedir simdi??

"Sezercik Aslan Parcasi" olsun, "Sezercik Kucuk Mucahit" olsun, "Sezercik Yavrum Benim" olsun her filminle bizlere hayat dersi verdin, peki bu yakisti mi sana? Askolsun.

Seni boyle hatirlamak istiyorum:

Sezercik Aslan Parcasi filminde annesine moral verirken - "sen uzulme annecim ben calisiy sana bakayim"








Sezercik'in filmlerinden birindeki kotu cocuk karakteri.. Sezercik dersini veriyordu tabi ki. Hani Sezercik'in esegini acik artirmayla almaya calisiyordu.. Acik arttirmada esegin degerini surekli artirip, "benim olacak, ona kirbac vurucam surekli" diye bagiriyordu. Sezercik ise "hayiy! o benim esegim" deyip esege sariliyordu..

4 comments:

Aylin said...

Sezercik Kokain parçası

Ahmet C. Toker said...

sezercigin bir de kiz cocugu versiyonu vardi, aysecik miydi neydi? O ne yapiyor kimbilir... Ayvalik'da cekilen dunyanin sayili kotu filmlerinden birinde oynamisti, Munir Ozkul'la. Sevelim, seveli, sevelim diyerek dans ediyorlardi sokaklarda.

Diyavol said...

2 farklı portre:

Birincisi Sezercik

- Uyuşturucu müptelası, kalaşnikof koleksiyoneri, aynasız avcısı. Ve en önemlisi esmer..

İkincisi Yumurcak

-Kas yığını bir vücut, Güzide Duran, Yeşim Salkım gibi ünlülerin sevgilisi. Ve en önemlisi sarışın..

Evet bu iki örnekten de görüldüğü üzere hayatta kazananlar hep sarışınlar olacaktır (çocukken sarışın olanlar da dahil). Siz de hep kazanmak istiyorsanız, saçınızı hemen en yakın kuaföre/berbere boyatın..

J said...

iste şok haber diye buna derim