Friday, January 26, 2007

Artistik Patinaj

Gavurlarin "figure skating" olarak tabir ettigi bizde ise nedense "artistik patinaj" olarak adlandirilan sporun su aralar Avrupa Sampiyonasi var. Turk kizimiz Tugba Karademir de turnuvada mucadele ediyor ama kac kisi farkindadir bilmiyorum.

Turkiye'de bu sporla ilgilenenlerin sayisi sanmiyorum ki bizim eski açığı dolduracak kadar olsun, ama yine de bu ise izleyici olmanin cok otesinde gonul vermis birisini ben cok yakindan taniyorum... Ahmet Cihat Toker.

Ahmet Cihat Toker Turkiye'de lisans, Amerika'da yuksek lisans derecelerini tamamladiktan sonra, calismak ve doktora yapmak icin Berlin'e gitti. Oradaki ozgur ortamda, belki de Turkiye'de ayiplanacagi, yargilanacagi konularda kendini ifade etme ozgurlugunu buldu.

Iste bu fotograf Ahmet Cihat'in kurtulusunun bir kanıtıdır. Onceden beri icine attigi artistik patinaj sevgisini Berlin'de doya doya ve ozgurce yasiyor, hatta tecrube ediyor. Konsantrasyon ve estetik kaygi nedeniyle celik gibi olmus yuz ifadesi Ahmet Cihat'in bu spora olan tutkusunu cok guzel anlatiyor.

4 comments:

Ahmet C. Toker said...

Bu onemli konuya dikkat cektigin icin tesekkurler seckin. Hepimizin icinde, inaniyorum ki, bir sporcu var. Sadece dogru zaman ve dogru yeri tutturmak lazim. Bu aralar donmus kanallarda curling oynayarak vakit geciriyorum, sikintiya derde tasaya birebir.

Diego said...

umarim herkes kurtulur senin gibi ve ozgurlugunu yasayabilir doya doya.

Ahmet C. Toker said...

Diego,

Beni cok etkileyen "Blades of Glory" filmi'nin trailerini sana izletmek istiyorum

http://www.youtube.com/watch?v=bCg1HO4UbTA

Senin icinde de estedigin buza yansimasi olan bu guzel spora olan ilgiyi goruyorum. Gel Artur'da ilk erkeklerden olusan senkronize yuzme grubunu kurdugumuz gibi ilk erkek artistik patinaj takimini kuralim...

Diego said...

hakkaten ne guzeldi su pireleri grubumuz... vay be :_(