Friday, July 20, 2007

Gercek 80'ler

Gercek 80'lerde bu sefer, 80'lerin en unlu balladlarindan, Lionel Richie'nin Hello adli sarkisiyla karsinizdayim.

Sarkimizin sozleri gibi klibi de cok acikli. Lionel Abi bir sanat okulunda ogretmendir. Sanat okulu saniyorum cok amacli bir sanat okulu; cunku ogrenciler drama, heykel, bale gibi derslerin hepsini birden aliyorlar. Anlayabildigim kadariyla Lionel Abi de drama hocasi ve âmâ bir ogrencisine tutulmus. Kizin gozleri gormedigi icin surekli pesinde dolasiyor, takip ediyor. Bu arada sarki da soyluyor ama kiz duymadigi icin anliyoruz ki, sarki onun icinde kopan firtinalari simgeliyor. Kizimiz ise her dersinde cok basarili, arkadaslari tarafindan da cok sevilen birisi. Kisacasi okulun en populer kizi. Bu umutsuz askin donum noktasi Lionel Abinin kizi gece aramasi ve telefonda "Hellooooouuu... is it me you're looking for?" demesi.. Klibin sonu ise benim fikrime gore, tek kelime ile muhtesem. Gercek askin tarifi daha guzel yapilamazdi.

Tesekkurler Lionel Abi.. Simdi butun asiklari piste davet ediyorum



Siradaki sarkimiz her ne kadar 1979 (kasim) cikisli olsa da 80'lerde populer olmus bir sarki. Sonradan Suede'in de coverladigi bir calisma. The Pretenders - Brass in Pocket

3 comments:

Ahmet C. Toker said...

Ulan Seckin,

Genc Parti Istanbul 2. Bolge Milletvekili Adayi Sayin Ibrahim Tatlises'in takim ceketinin kollarini kivirma modasini senden ogrendigini dusunerek, senin moda anlayisina kiskanclikla karisik bir saygi duymustum senelerce. Oysa ki Ibrahim Bey bu modayi senden degil Lionel Abi'den ogrenmis. Helal olsun sana Lionel Abi, ve yaziklar olsun sans Seckin!

Diego said...

yuh sana lan. ben hic ceket kolu kivirir miyim.. lionel abim varken hele ne haddime.

Ahmet C. Toker said...

ceket kolu kivirisin,
omuza vatka takarsin,
yigit ustadan iyi olmasin,
cok yahsi omuz kirarsin,
bre seckin,
hamido ahmet'i kandirdim mi sanarsin?