Tuesday, April 10, 2007

Paranoya

Annem her sabah ise gitmeden once gelip beni uyandırıyor ve uykumun arasinda bana bir suru soru sorup gidiyor. Bazen sadece hayal meyal annemin gelip bir seyler sordugunu hatirliyorum ama ne sorulari ne de verdigim cevaplari hatirlayamiyorum, o yuzden:

me: anne sabah neler dedin
önemli bir şey dedin mi
htokgoz: hayır neden sordun
Sadece akşam neredeydin dedim.
Ne oldu ki
me: hatırlayamadım ne konuştuğumuzu o yüzden sordum
htokgoz: benden sakladığın birşey mi var

(annem Google Talk kullaniyor bu arada, hem de ileri seviyede)

Ah annecim nerden bilebilirsin ki geceleri oglunun gizlice evlendigi karisi ve cocugunun yanina gittigini (itiraf.com havasi vereyim biraz)

7 comments:

Diyavol said...

Annen bunu öğrenirse mağmada kendisine yer arar heralde (itiraf.com havasi vereyim biraz)

J said...

annenle acilen tanışmam lazım

Can said...

annenin sakladığı 30 bin dolar borç olabilir dikkat et kaçakçılıktan ayrıca senin de en sevdiğin yemek fasulye ve enginar olabilir.

Diego said...

hahahaha lan olm ne rüyaymis o be

myagli said...

kardesim de ayni dertten muzdarip. evde oldugu sabahlar uyanir uyanmaz ilk isi annemi arayip sabah diyalogunun tekrarini yapmak oluyor. zor isler...

Ray Kinsella said...

Sanırım annelik okulu öğretilerinin arasında var bu.

madde13: Çocukları sorgulamak için en uygun saatler sabah uykulu olduğu saatlerdir.

kurtulmanın yolu basit. Evlenmek. Eh senin yaşında geldi sayılır, tohuma kaçmadan evlen kurtul Seco.

aysenaz said...

aman ne kotu seydi itiraf.com