Tuesday, December 16, 2008

Sampiyon Biziz, Attığımız Gollerden Belli

2008/2009 Şampiyonlar Ligi grupları sona erdi. Elenen elendi, UEFA'ya kalan kaldı.. Üst tura çıkmaya hak kazanan takımlar için bu cuma günü 2. tur kuraları çekilecek.

Bu takımlar aha da aşağıdaki gibi:
  • AS Roma
  • Chelsea
  • Internazionale
  • Panathinaikos
  • Barcelona
  • Sporting Lizbon
  • Liverpool
  • Atletico Madrid
  • Manchester United
  • Villareal
  • Bayern Munchen
  • Olympique Lyonnais
  • FC Porto
  • Arsenal
  • Juventus
  • Real Madrid
Yazıyı kuralar çekilmeden önce yazmak istedim. Böylece şampiyonluk tahminleri biraz daha zorlaşacak. Bu sene iddiayı biraz daha ilginç hale getirmek için herkesten şampiyonluk tahminlerinin yanında gol krallığı ve en değerli oyuncu tahminlerini de bekliyorum.

Şampiyonluk tahmini, tahmin başına 10 YTL, gol krallığı ve en değerli oyuncu tahminleri ise tahmin başına 5 YTL'dir.

Herkese örnek olması açısından buraya yazıyorum:

Şampiyon: Barcelona
Gol Kralı: Messi
En Değerli Oyuncu: Messi

Demek oluyor ki 20 YTL koyuyorum.. Kendine güvenen varsa gelsin..

İyi olan kazansın.. Herkese iyi şanslar!!

6 comments:

aepikman said...

Şampiyon: Liverpool
Gol Kralı: Messi
En Bi Değerli Oyuncu: Steven Gerrard

B said...

Şampiyon: Liverpool
Gol Kralı: Eto
En Değerli Oyuncu: Torres


ama alırım 20 kağıdını..

mısır said...

allah kuru iftiradan korusun, yorumları yayınlamıyor diye konuşuluyormuşum.
kalbim kırıldı, bana senden bi yorum gelmedi bu aralar hiç.
tekrar yaz bi şekilde iltilmedi heralde.. bekliyorum.

aepikman said...

Gerrard nezarete atılmanın acısını en değerli oyuncu olarak çıkaracak.

Diego said...

goturduler merkeze opturduler herkese

aepikman said...

sene sonu seni ve onu merkeze götüren aynasızları öpecek Steven abimiz