Thursday, September 27, 2007

Ruyada Kosamamak

Hicbir ruyamda kosamiyorum. Yani, gordugum herhangi bir ruyada, ne zaman kosmam gerekse, bacaklarimda bir yorgunluk hissediyorum ve kosmaya calisinca tek yapabildigim dertli bir bicimde agir agir yuruyebilmek.

Bu durum ne anlama geliyor acaba, psikanalitik yorumu nedir, ruya tabiri nedir?

Ayni dertten muzdarip baskalarinin da oldugunu biliyorum. Lutfen bir araya gelelim, bunu tartismaktan korkmayalim. Ancak bu sekilde ruyalarimizda rahatca, firtina gibi, Ridvan gibi, Metin Tekin gibi kosabiliriz.

3 comments:

ece said...

ben de bazen rüyalarımda gözlerimi açamıyorum.. onun da bir yorumu bir birşeyi yok mudur ki acaba?

Ray Kinsella said...

Gercek hayatta kosabiliyo musun peki?

Ahmet C. Toker said...

sevgili seckin,

ruyanda yaptigin ilginc aktiviteler var mi? gittigin ilginc mekanlar? hamam mesela?