Monday, September 24, 2007

Dernek Calismalari

Bir kısmınızın bildigi gibi, gecen hafta boyunca Istanbul'daydim. Neden Istanbul'daydim peki? Sizlere "egitim var" gibi bir seyler soylemek durumunda kaldım, ama simdi soylememde hicbir sakınca yok, gercek bu degildi. Gercegin ne olduguna gelince:


Bizim dernegin kongresi vardi ona katildim.

Bu toplantimizda cok onemli konulari konustuk, fikir alisverisinde bulunduk, beyin firtinasi yaptik ve sonunda onemli kararlar aldik.

Kongre bittikten sonra bir de ne goreyim? Malatyaspor kafilesi kamp yapmaya otele gelmesin mi? Topraklarimi otelde gorunce biraz daha kalayim dedim. Gidip kendimi tanitip Seytandereli oldugumu soyleyince sagolsunlar cok itibar ettiler, beni onursal baskan ilan ettiler.

Boylelikle, kaldigim "The Green Park Hotel" hem "Anadolu Yakasi Hafriyatcilar ve Damperli Kamyoncular Dernegi"ne hem de Malatyaspor kafilesine ev sahipligi yaparak, Istanbul'un en luks oteli oldugunu kanitlamis oldu. Burdan isletmecileri tebrik ederim.

5 comments:

ssdd said...

olay budur! tek taşla 3 kuş.

Diego said...

cok yararli bir gezi oldu.

Ahmet C. Toker said...

seytandereliler eve gelen misafirlerine cay bile ikram etmezler. malatyalilar da pek sevmez seytanderelileri, malatyaspor kafilesi senin damperli kamyoncu kisiligina saygi gostermislerdir.

Diego said...

yalan hepsi, iftira.. cekemiyorlar Seytanderelileri.

myagli said...

atletleri ve caydanliklari ile almanya otobanlarini arsinlayan, karsilastigimizda sicacik kornalariyla icimizi isitan tir emekcilerini de kucaklayan bir adim bekliyoruz efendim.